en lille advarsel

Denne side henvender sig til spilledere og andre interesserede. Der kan forekomme indslag, som kan ødelægge noget af fornøjelsen for dig, hvis du skal være spiller på et af scenarierne!
Hvis du ønsker at downloade den nyeste version af et af mine scenarier - herunder mit aktuelle Fastaval-scenarie - kan du klikke her.

4.3.07

modificeret udgave af kortslutning?

Jeg overvejer faktisk at ændre en lille smule i opsætningen af RNESK, ligesom jeg har en mikroskopisk rettelse til reglerne.
Jeg vil lave reglerne på et særskilt ark (eller 2) i forhold til resten af scenariet og karakterbeskrivelserne. - Det vil give mere overblik både for dem, der skal spille scenrriet og for dem, der skal printe det.
Regel-ændringerne handler om at indføre en tidsbegrænsning af virkningen af vingummislaget. De nye versioner kommer op i morgen (mandag)

Ingen kommentarer: