en lille advarsel

Denne side henvender sig til spilledere og andre interesserede. Der kan forekomme indslag, som kan ødelægge noget af fornøjelsen for dig, hvis du skal være spiller på et af scenarierne!
Hvis du ønsker at downloade den nyeste version af et af mine scenarier - herunder mit aktuelle Fastaval-scenarie - kan du klikke her.

1.3.07

faqtum! - den nye vingummi-ting

Velkommen til Faqtum, der er mit nye, og meget enkle hjælpeværktøj til spilledere, og andre, der står overfor at skulle køre et af mine scenarier eller andre rollespilsprojekter.
Lige nu og her er det naturligvis mit kommende fastavalprojekt, der står højst på programmet, men jeg vil prøve at samle alle ideer og kommentarer efterhånden, så så mange som muligt kan få glæde af denne side.

(og så skal jeg have fundet ud af, hvordan jeg kan tage livet af den sjove pink'e streg for oven i denne template og skiftet de små fikse grafik-dimser!)
(OK - Det viste sig, at man bare skulle designe en ny grafik-fil til at være baggrund i toppen, og så lægge den ud et tilgængeligt sted på nettet. Ikke flere pink striber og små fikse grafik-fiduser. De nye fikse grafik-fiduser er i øvrigt Vladimir Tatlins berømte konstruktivistiske tårn.)

Ingen kommentarer: